top of page

НЕ ІСНУЄ МИТЦІВ НЕ В ПОЛІТИЦІ.


Про настоящих зірок зi своєю позицією! Гурт ФЛАЙZZZА (Олександр Іванов та Андрій Тимчук); гурт Широкий Лан; гурт Тінь Сонця;гурт KARNA; гурт ТАРТАК; гурт Серцевий Напад; гурт Фіолет; гурт Сонце в Кишені;PianoExtremist - Дякую ВАМ за підтримку невинно зпереслідуваних‪#‎Медведька_Поліщука‬ на фестивалі ‪#‎Бандерштат‬, де я з Михайлом Стрижкою роздавали вам футболки.

У нас була єдина мета - заручитись підтримкою зірок. Більшість з них навіть не чули про таких й з опаскою одягали футболки, слухаючи наші доводи (врешті-решт будь хто з них зможе зайти в інет та погуглити та остаточно переконатися адже ми виставляємо на широкий загал свої докази, головні з яких це: те, що хлопці на момент вбивства були в зоні АТО в складі 54 бригади; експертизу ДНК зробили з жувальної гумки матері; реагентів на проведення цього ДНК тесту вже не завозять в Україну більше ніж рік - отже просто не могла відбутися ця експертиза...).

Проте, були зірки, котрі знали про цю скандальну справу - Сашко Положинський, Сергій Василюк.Звісно, що були такі, які відмовлялися. Мовляв, я митець й не хочу пов"язувати свою творчість з політикою. Та вашу мать!!! Це називається ЗАБИТИ БОЛТ на все, що відбувається в країні - бо все політика, навіть війна та нескінченні поранені та скалічені люди, воїни.. Й те, про що більшість з вас співає - це теж політика (й я до вас підійшле не на якомусь басячому фесті, а на Бандерштаті...

Для мене це було дуже тяжко підходити до людей (я не ставлюсь до зірок, як до зірок - я не фанатка й ніколи нею не була), просити та чути відмову. Я НІКОЛИ НІЧОГО ДЛЯ СЕБЕ НЕ ПРОСИЛА НІ В КОГО й не збираюсь це робити. В мене було просте прохання підтримати невинних хлопців, яким світить ДОВІЧНЕ УВ"ЯЗНЕННЯ, ЯКЕ В УКРАЇНІ НЕ ОСКАРЖУЄТЬСЯ (бо просто немає норми в законі). Розумієте? - Довічне!!! Й пофіг що взагалі немає доказів, а ті, що є (експертиза ДНК - й та ліпа (читайте вище). А ви зі спокійною душею й далі будете пригати по сцені та розважати толпи фанатів.Вибачте, якщо когось обідила. Просто інформація для роздумів...Я теж митець, просто не співачка й ще не відома- я художниця, яка привикла робити все по максимуму. Й я знаю лише одне, що ніколи митець не може залишатися осторонь, якщо митець відмовляє в підтримці - то автоматично стає на іншу сторону конфлікту. НЕ ІСНУЄ МИТЦІВ НЕ В ПОЛІТИЦІ.

Я знаю, що в мене в друзях -є море знаменитостей, телеведучих, журналістів, співаків та акторів - тому якщо вирішив підтримати хлопців - пишіть чи телефонуйте 0638806663. Завжди раді підтримці) До того ж до наступного суду лишилось не багато часу - 14 серпня не за горами..

‪#‎вбивствобузини‬ ‪#‎свободу_патріотам‬ ‪#‎svobodu_patriotam‬‪#‎свободу_героям_війни‬ ‪#‎медведько‬ ‪#‎поліщук‬‪#‎freedom_to_heroes_of_war‬‪#‎Тартак‬ #бандерштат ‪#‎ФЛАЙZZZА‬ ‪#‎ШирокийЛан‬ ‪#‎ТіньСонця‬ ‪#‎василюк‬‪#‎KARNA‬ #ТАРТАК ‪#‎СерцевийНапад‬ ‪#‎Фіолет‬ ‪#‎СонцевКишені‬‪#‎PianoExtremist‬ ‪#‎СергійМартинюк‬ ‪#‎ДмитроРябий‬

Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Тегов пока нет.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page